Saturday 27 December 2008

"Language is A Virus"


Akcija!
Transparetno.
Tranzicija.
Koalicija.
Dividi.
Plivajući kurs.
Tajkun.
Ememes.
Džipiares.
Cimni me.
Po difoltu.
Šeruj to.
Blog.

Nijednu od ovih reči/kovanica nisam znao pre manje od deset godina.
Ili su imale drugačija značenja. Lagano su se ušunjale u jezik. Nemam ništa protiv, jezik je živa forma.

Kabeza.
Ljubim ruke (a može i "rukoljub")
Boza.
Frtalj.
Trakaš.
Lezilebović.
Suklata.
Vagabund.
Gospodin čovek.
Kućni red.
(Zvižduk pod prozorom)
Pismo.
(i tišina ugla Ivan Begove i Gračaničke subotom popodne)

Ništa od ovoga nisam čuo, veoma dugo. Nedostaje mi.
Ukoliko usporim, setiću ih se još, svakako.

5 comments:

  1. zvizduk pod prozorom! ah, ubi me njezna rijec! :) prvi put cujem za kabezu i suklatu. prosvijetli me za ovo posljednje, kabeze ima na wikipediji.

    pisala sam i ja jednom o ovim iscezlim rijecima, uspjeli smo skupiti svasta:
    besklasno, brojčanik s konsekventnim "okreni nulu!", fišek, zemička, odmaralište, komision, dopisnica, pošumljavanje, praćka, disko role ili nikad neprežaljeno: pismo :) bas kao kod tebe

    ReplyDelete
  2. ps. boza i frtalj su u opticaju u SA :) dobro me podsjeti da svratim na bozu...

    ReplyDelete
  3. Dužan sam da ovde da dodam reči sakupljene na FB komentarima na ovaj tekst :)
    Klaker,
    Deka,
    Rinflajš,
    Ocat,
    Pelivan,
    Duduk,
    Adrapovac,
    Jektika,
    Sušica,
    Ladolež,
    Bukagija,
    Alamunja,
    Prc Gevezen,
    Džunta,
    Šoder,
    Šorka.
    Drob,
    burag,
    brizla,
    čaponjak,
    zdig,
    Шиндивила.

    ReplyDelete