Monday 8 March 2010

Logorama!

Ronald McDonald uzima decu kao taoce i puca iz šmajsera i dobija Oskara za najbolji animirani kratki film? Wow...

Logorama
je logičan nastavak kreativnog ludila koje je široj publici postalo poznato antologijskim spotom “The Child” (Alex Gopher) pre više od deset godina.Taj i takav spot doneo je francuskoj ekipi H5 dovoljno izazova za čitavu dekadu – što je njihov showreel učinilo jednim od boljih koje smo gledali proteklih meseci, nasluđujući oči jednostavnim, efektnim i inspirativnim sekvencama, tražeći dokaze da je kreativnost u oglašavanju ipak – i moguća i profitna.


Noćas je objavljeno da su H5 osvojili Oskara za najbolji kratki animirani film - prebrendirani logotipirani kermes koji duboko u sebi čuva duh Adbusters-a, pitchwise koji je mogao nastati samo u glavama onih koji se bude uz “Make the Logo Bigger” himnu i koji znaju da nema slučajnosti u tome što se jedan Finčerov završava uz “Where is My Mind”, ali koji će uredno sutra nastaviti da se bave novim korporativnim projektom, što će im uskoro omogućiti neki novi trenutak slobode. Ne spominjem Finčera slučajno – i on je jedan od saučesnika u ovom 16-minutnom incidentu.
McDonald's će, neminovno, jednom biti klijentom ove ekipe.
Tako to ide.
Pogledajte, dok je dostupan:

2 comments:

  1. Definitivno moj izbor animacije i humora i kreativnosti i realnosti i estetike za 2010. Ako nije Avatar dobio Oskara drago mi je da su francuzi.

    Prvi put kad sam naleteo na animaciju bio je na netu tek toliko da sam mogao da je pogledam, na miru i iz jednog komada. Bio sam odusevljen i hteo sam da je odgledam ponovo ali su je ubrzo posle toga skinuli sa neta.

    Viva la France!

    ReplyDelete
  2. Ovo je naj-jugozapadniji komentar koji je ikada dosao na preslicavanje :)
    Nema ga iz jednog komada nigde, jos uvek... Kada se pojavi - znaces! :)

    Budi dobar, pisemo se.

    ReplyDelete