Saturday 19 February 2011

“Dođi da slušamo ploče! (biće nas petoro: Bright Eyes, ti i ja!)“

idigs.blogspot.com
Svojevremeno (ne tako davno, početkom devedesetih godina XX veka :) je na talasima radija B92 postojala emisija čiji naziv ovde namerno parafraziram. „Dođi da slušamo ploče – biće nas šestoro: Bitlsi, ti i ja“, emitovala se nedeljom uveče (ako se dobro sećam), a njen naziv je brzo postao deo slenga, odnosno delić mnogih (ne)uspešno započetih konverzacija sa (ne)poznatim devojkama.

Svega ovoga se ne bih setio da Bright Eyes najnoviji (i poslednji) album ne predstavljaju na YouTube kanalu na do sada neviđen, a tako „retro“ način: kompletan album možete preslušati na YT, u okviru klipa koji traje pedesetak minuta i koji je, zapravo, „snimljeno slušanje ploče“.

(Da bi sve bilo u duhu vremena: album mi je prethodno FB porukom preporučio Matt-ori Strale, sa kojim se poznajem iz vremena kada su radijski studiji imali i gramofone i kada su se diskovi razmenjivali, a koji sada hrabro plovi Mrežom kao kapetan BIR - internet radija)

Dakle:
ozvučenje, soba, grickalice, fotelje,
čak je i projektor sa kojeg se mogu pratiti tekstovi tu, ljudi ulaze i izlaze,
muzika teče, gotovo kao nekad.

Poslednje, a nikako najmanje važno: „The People's Key“ je sasvim dobar album.
"Može neko da mi presnimi ovo?"



15 comments:

  1. Još samo da pronadjem vremena... Kao da imam nešto važnije da radim? Neće zvučati suviše nostalgično ako kažem da su nekada stvari bile mnogo...

    Šta god.

    ReplyDelete
  2. Neće zvučati nostalgično - već tačno: nekada su stvari bile mnogo... nedostupnije... tako da smo u onim dostupnim uživali... sporije?

    Recimo.

    ReplyDelete
  3. Zvala se ''Dođi u ponoć da slušamo ploče,biće nas šestoro,Bitlsi ti i ja'',i emitovana je davno,pre 20 godina.

    ReplyDelete
  4. Posto vise nisam bio ni ja siguran u naziv, proverio sam na par mesta... Istorija tvrdi da smo oboje/obojica u krivu - "Dodji KOD MENE da slusamo ploce, bice nas sestoro - Bitlsi, ti i ja" :)

    ReplyDelete
  5. Obojica.
    Hmm...Vremenska odrednica ''ponoć'' ili ''u ponoć'',mi ide uz ovu emisiju.E sad,zašto?
    ''Ponoć''-zato što se slažem da je emitovana nedeljom,i kol'ko se sećam u ponoć.Ali,takođe u to vreme je emitovan i kviz ''Velika R'N'R prevara'' (Kostić/Bilbija) i to od 22-02 (ovo sam siguran),pa mogu samo da zaključim da ove 2 emisije nisu istovremeno bile u programskoj šemi...
    ''U ponoć''-zato što sam napisao naziv emisije (po meni).Sećam se špice:3-4 glasa koji se preklapaju izgovarajući ''Dođi ...,Bitlsi,ti i ja''.
    Naravno da dozvoljavam mogućnost da sam pogrešio u nečemu,prošlo je dva'es' godina :).Ali,zanimljivo je da smo se prisetili,zar ne?
    Pozdrav,i izvini za off.

    ReplyDelete
  6. Ma nije ovo off, sad iz kicmene mozdine vadim, pokusavam da se setim... Ali mi se u glavu vratila spica za "Makroi, dileri i muzicki saradnici", onda sam se setio "Turskog kupatila"... Ali spice za ovu o kojoj pricamo - u glavi nema.
    Imam koga da pitam... Saznacemo istinu :)

    Usput sam se setio da je jedan od najboljih voditelja nezavisne liste bio - Voja Nedeljkovic ("Paunovicu, kada vratis plocu emitovacemo mesto broj 13...")...

    Eh... h.... h....

    ReplyDelete
  7. Lepo predstavljeno. Verno. Preokreću ploču, i sve tako to. A fora sa projektorom mi je nova. To već nije standardno, ali deluje dobro.

    > sa kojim se poznajem iz vremena kada su radijski studiji imali i gramofone

    Radijski studiji više nemaju gramofone?

    ReplyDelete
  8. Nedavno sam bio na emitovanju u Radio Beogradu... Cak ni tamo nisam ugledao nijedan gramofon... Istina, stari REVOX trakasi stoje i dalje, "kano klisurine"...

    ReplyDelete
  9. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  10. Hahaa,sećam se emisije u kojoj je svakome ko je bio u radiju,menjao prezime u skladu sa tadašnjim ''političarima'' (ludilo-početak višestranačja),pa tako Bilbija postade Bilbikarpašić :)...
    Meni legendarne:četvrtkom uveče recenzije 5 aktuelnih singlova (4 str.+1 dom.-Paunović sa jednim od osnivača Nesalomivih);četvrtak 00-02-''Kada stane herc'' (kao rekonstrukcije zločina),a u špici je išlo ''...u taštinoj rerni,...,sa šalom i kapom na tribini...'' :D;naravno Šišmiš sa,između ostalog,uključivanjem u kontakt famoznog Šmajsera,koji je prvo puštao Titove govore,a zatim govorio ''Ovde Šmajser,pobiću vas sve,je.... vam m...'' :D,čiju ulogu je imao Laušević u Crnom Bombarderu...
    A sve je počelo sa Konor Oberstom :).

    ReplyDelete
  11. E da,šta beše ''Tursko kupatilo''?

    ReplyDelete
  12. "Kad stane herc"!!! Na nju sam zaboravio...
    "Tursko kupatilo" je, koliko se secam, vodio Vlada Mijic... I Boško Milin je tu bio... Sve je to bio lagani chit-chat na razne teme, ali u duhu najboljih stranica-kritika iz tadašnjeg magazina "Ritam", slična ekipa je radila na oba mesta.

    A sve je počelo Oberstom, da...
    Kapiram da smo okrenuli ploču već tri puta i muzika ide li ide... ;)

    ReplyDelete
  13. dobri su, onako, da ih pustis subotom popodne u kucnoj atmosferi...ili dok vozis a ostali spavaju u sedistima.
    Ne preterano revolucionarni ali nadasve prijatni

    ReplyDelete
  14. I da bio bio skroz u duhu vremena, trebalo bi da šeruješ na mreži taj link, pa da i mi drugi skinemo i uživamo. :)

    ReplyDelete
  15. Pazljivo kucanje izabranih kljucnih reci na Google-u ce resiti problem pronalaska albuma :)

    Vidis da ovih dana deljenje linkova izaziva belaje :)

    ReplyDelete