Monday 5 November 2012

Milan, 18 godina



"Ne osećam grižu savesti, ništa protiv svoje savesti nisam uradio.
Pesma koja zatvara ploču, je o tome da, ako sve propadne, ukoliko se sve naopako desi ili se već dešava, čovek može da kaže miran sam jer se nisam ogrešio o sebe, o svoje standarde"..
"Za kraj bih rekao da mi nije žao što sam sve ove godine protraćio na tako neozbiljnu stvar kao što je rokenrol, mislim da poštenije i iskrenije nisam mogao da potrošim sve te godine." (1992.)
.
* * *
.
"Imam utisak da se Milan samo okrenuo da se odmori... i znam... istog trenutka se negde ponovo rodio..." (Zoran Kostić Cane)
.
Rođeni 05. novembra 1994. danas postaju punoletni. ..
.

3 comments:

  1. 18 godina, uh.. Ja sam pre tih 18 godina postao punoletan. I sad kad pomislim na sta i gde mi je proslo tih drugih 18 godina.. Cesto mislim koje bi pesme MIlan pisao sad ili u pojedinim trenucima. Na kraju uvek sve odgovore nadjem u ono sto je ostalo.

    ReplyDelete
  2. Kada bi samo mogao da se vrati,da promeni svet do kraja pesme!...
    Huh,ja imam svega 14 godina....Jako mi je žao što nisam živela u tom vremenu ali na svu sreću postoji internet te su sačuvane pesme yu rock-a pa možemo da ih slušamo.

    Počivaj u miru legendo!

    ReplyDelete
  3. @treca_smena: i ja sam punoletstvo dočekao slušajući njihove probe u skloništu u Beogradskoj ulici, pripremao se "Dum-dum"... A iako znam kompletan opus naizust (od Šarla preko Ekatarine do Angel's Breath), još uvek u tekstovima otkrivam detalje koji skreću moje razumevanje nekih tekstova... Iako sam ja već uveliko stariji od godina u kojima je on pisao sve to.

    @Andrijana: Lepo je videti da neko u 14. godini prati tragove koje je Milan ostavio. Samo napred.

    ReplyDelete